Blogghjälp?

Jag tar just nu inte emot några nya förfrågningar på bloggdesign. Givetvis kommer jag att göra designer till de som redan står på kö, vilket är ganska många just nu. Hoppas att ni har förståelse för detta.

Vill du ha hjälp med att designa din blogg, jag hjälper dig. Skicka ett mail till [email protected] med följande:

1. Adressen till din blogg.
2. Vad du vill ska stå i headern (rubrik och eventuell undertext)
3. Färger och eventuella synpunkter på hur designen ska se ut. Skicka gärna med bilder som du vill ha med i headern och på bloggen.
4.  Om du vill ha en liten text om dig själv på bloggen så skicka med det också.

Jag hjälper dig gärna med all design på bloggen och gör allt för att få dig så nöjd som möjligt. Kom gärna med åsikter och förslag om hur bloggen ska se ut men kom ihåg att det alltid är lättast att jobba och blir snyggast utan för många krav på designen...

Bloggar jag redan designat är:
Nathalie Isabella
Hanna Äleklint
Tina
Lisa Kööhler
Gurra & Max
Rebecca [irreplaceable.webblogg.se]
Emma [emmadahlen.blogg.se]
Hannah & Jojjo
Emma (endast popupen "Om mig")
Johanna

Kommentarer
Sofia

Hejsan jag skulle verkligen vilja ha hjälp med min blogg tycker inte alls om den och jag förstår inte hur man gör . har försökt tro mig :p.

vill bara veta om du fortfarande har tid /vill hjälpa folk? mvh sofia

2009-01-14 | 23:58:42
Blogg/hemsida: http://anaghasofia.blogg.se/
Sofia

Hur går det med min design då? =)

2009-02-15 | 20:17:39
Blogg/hemsida: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Jag fotar med en Sony Alpha 350 [Se inlägget]
- Alla redigeringar görs i Adobe Photoshop CS3
- Ja, jag gör bloggdesigner [Se inlägget]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0